My kind of day!

Låååååååångfredag idag:)

Dagen har kommit för att överraska Susanne litegrann, ska bli skoj o se hennes min när vi går av bussen! Tror att ganska många kommer ringa mig idag för att undra vilken tid bussen går, har sagt det men folks minne *skakar på huvet*

Men ska vi gå igenom gårdagen först bara?

Jobba ju då hela dagen! Först var det kaos, i samband med påskkärringsmålning på Filbyter så hade kuponger om gratis kidsmeal (ja hos oss finns inga Happy meal, remeber that!). Var väl meningen att de skulle delas ut 40 st, men pga missförstånd hade typ 150 st delats ut = grymt många ungar inne. O finns det nåt som jag verkligen avskyr att göra på jobbet är kidsmeal, tar så grymt lång tid o sen måste man vara trevlig mot ungar som tar så lång tid på sig att jag får krupp! (Hm jodå jag gillar barn, bara dom inte är inne hos oss haha) Sen är det väldigt störigt när de sätter upp ungen på kassadisken, o helst när de låter barnet stå där... Eh liksom hallå, mathanteringsplats ner med äckliga fötter!

När hela de kaoset lagt sig var det en ganska skön dag. Helst mina sista timmar, då var de Gustaf, Danne o jag som hängde där.. Hehe ni e för sköna grabbar, eftersom de inte var mkt folk kunde man diskutera vettiga saker istället, som hur man står i kassan när man väntar på att gästen ska bestämma sig. Gustaf står o drar i nån skruv på sidan om kassaapparaten o jag själv insåg att jag står o juckar mot kassan :D Eller liksom står o gungar men de ser ut som jag juckar typ... Fundera själv på om du har nån skum grej du gör när du väntar. Sen mobba jag Gustaf lite för att när han tar saker alltid böjer sig framåt så att rumpan hamnar i blickfånget, jag är mer en sån som böjer på knäna eller böjer mig bakåt. Hm vilka funderingar man kan ha egentligen..

Sen på kvällen kom Hanna o hämta mig på jobbet, vi skulle käka så vi drog till LaScala o käka. var ju Fredriks lillsyrra som jobba o hon va så duktig. Nästa anhalt, my home. Var Hanna, Mia, Anne o jag. Fast Mia skulle inte med ut bara vara lite social innan hennes Fredrik kom hem. (Gosh vad många Fredrik:isar jag har i bekantskapskretsen!) Hanna höll på traditionen o tog på fyllan över  min msn o börja snacka me folk. Hm ingen aning om vilka hon egentligen snacka med o om vad, så jag tar helt avstånd till vad som skrivits...;)

Vi drog ner på stan sen, BK! Riktigt skoj. Träffa Talin med flera o röjde runt en del... Fick en jobbig kille efter mig. Hanna o Anne erat fel! Ni sa att jag måste vara trevlig mot honom i början av kvällen o sen blev jag ju inte av med honom. Vad bra att jag är grym på att "inte se folk". Sen skulle jag ge en påskfjäder till en kille, men han trodde nog bara jag flörta med honom o det var ju inte meningen, aja somna väldigt gott iaf när jag kom hem.

Men sova länge? Nej nej, vakna vid 9.15 o var pigg så här sitter jag... Naman skulle komma hem till mig innan bussen går vid 17. Annars har jag nog inga planer för idag...Umgås med Eddie, han ska nämnligen på påsksemester hem till mamma i eftermiddag.

Hade du fått fjädern så hade jag flörtat;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback