Mums vilken kväll!

Går jag på stan med en killkompis tror folk då att vi är mer än kompisar? Ja tror många kan göra de. Vet t ex när jag o Naman var o kolla på bil, då betraktades vi som ett par. Hm liksom varför? Idag gick jag en sväng på stan med Jimmy, två buddies på stan liksom. Jag tror att min syn på tjejer o killar är ganska speciell, eller? Jag ser liksom inte att man är tjej o kille, iaf inte i en kompisrelation. Jag kan gör aungefär samma sak med en killkompis som jag gör med en tjejkompis. Båda två är liksom lika mycket kompisar. Sitter jag o pratar med en killkompis så är de samma sak som att prata med en tjejkompis. Därför kan jag diskutera tabuämnen med de flesta, det vet nog de flesta om :D Därför också som jag kan sitta i knät på en killkompis utan att tänka att någon kan bli svartsjuk... Oj detta blev komplicerat!

Mysig dag, morgonen o förmiddagen lite soft leta info om orgasmproblem och eftermiddagen på jobbet o diskutera viktiga saker hehe... Sedan gick ju då Jimmy o jag en sväng stan, hittade ett par jättesnygga jeans på Jack & Jones, men liksom jag kan väl inte hitta kläder där? Eller? O sen kan jag väl inte köpa ett par till jeans.. Vilket I - landsproblem!

Kvällen ägnas/ska ägnas åt pannkakor, exotiskt godis o Lost...

What a day, what a day...

Uppdatering, bebisen heter Kevin..
O välkommen Mia in i the world of bloggers.. Kan inte bli annat än bra ;)

Verkar som jag ska tillbringa valborg på ett land neråt i landet, inte så hemskt faktiskt...

Äntligen va? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback