Min egen telefonjour :P

Haha va söta alla är.. Folk är visst lite rooliga för mig. Har upprättats lite jourcenter runt omkring om jag måste åka till akuten, hehe bara o ringa så släpar dom mig dit. Vare sig jag vill de eller inte har precis Hanna hotat mig med :) Tack för att ni bryr er, o ja jag ska gå till läkaren o be dom ta massa test!

Jag ska heller inte jobba imorrn, är kanske inte så bra... Fast jag vet att dom vill ha in mig. Men stod som sjuk idag så ingen förväntar sig nog att jag ska hoppa in imorrn. Ska hänga med mamma på dagen istället, får se hur mycket jag orkar. Idag var det ju jobbigt att bara gå en liten runda på stan nån timme. Kände mig som Agda 85 med rullator. Men jag fick iaf min glass från Bosses (första för iår, så nu borde det vara vår va?), två linnen från Vero Moda och sushi som kvällsmat.

Sen på kvällen ska jag hem till Hanna på lite vinkväll! Ska bli trevligt, passar min hälsa ganska bra. Får hoppas att jag känner mig så pass kry att jag på måndag kan visa upp nåt bra på seminariet...

Usch bara kris på jobbet just nu, fick precis ett samtal om jag inte kunde jobba imorrn. Eller ännu hellre redan inatt. Men de vet att jag inte mår bra, men man märker att det är med en suck de säger "mm jag förstår..." Jaja, är glad att denna helg inte är min jobbhelg, verkar strulat till med alla tider..

Är träningssugen, vill göra de imorrn! :P på World Class, men får väl se hur jag mår..

Sitter du o spelar en massa nu, istället för att ge mig uppmärksamhet ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback