Maj plejs maj skvamäl

Dagens morgon spenderades med Lasse även denna. Idag lyssnades de på en inspelning av konserten i Cloetta Center på hans 30-års dag.Inte så pjåkig morgon denna heller. Förutom att min bula i huvet gör ontont. Undrar var någonstans jag fick den? O så har väl en av visdomständerna börjat växa lite igen, för det är ömtömt. Nej jag är inte bitter:D

Men förutom de så är jag på utmärkt humör som vanligt. Undra vilken kärring som ska få mig på uselt humör på jobbet idag då. Verkar ibland som folk inte tänker på att vi faktiskt bara jobbar där och inte ÄR stället. Men idag borde iaf vara bra, = inget slut. Vilken boring dag egentligen, jobba typ bara. O sen hem o plugga lite.So please save me!

Svamlar det är vad jag gör, men detta är min blogg så jag får göra precis vad jag vill med den. Så det så! Oj jag verkar aggresiv, är jag inte heller. Fast jag vet att visSSSSSSa tror de haha

Måste gå hem till mamma o hämta några skivor, med Il divo. Ska ju då på konsert med dem på söndag. Ojoj, intressant säger jag bara. Men men blir bjuden, så varför säga nej. Man ska ju vidga sina vyer... Men kan va skoj att ha lyssnat på dem litegrann iaf innan.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Hihi bus ♥

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Visa tror det. Japp..jag är en vis man. ;)

2006-04-18 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback