Leksak i min smak!

Jahapps, då har den första ungen i en relativt nära bekantskapskrets dampt ner. Carro o Fritte fick inatt en son. Skoj skoj, o man får säga många grattis. Ska bli skoj att se den lille krabaten, undra vad han ska heta. När jag hörde deras namnförslag så lät de betydligt bättre än vissa andras. Ja känn dig träffat ;)

Min natt var riktigt weird, somnade i soffan visst o sov ett tag. Sen när jag skulle byta till sängen blev jag pigg så jag var vaken en timme mellan 4 o 5 typ, sen somna jag så gott så...

Onsdag idag, o pga mina gruppmedlemars beslut att vi inte ska träffas förrän på tisdag så har jag det ganska soft! Sååå skönt....

Eddie fick en ny leksak igår, en mus som fästes i dörrkarmen, den blev snabbt en favorit. Vilket är bra för den gör att han hoppar o studsar en massa = får motition, har roligt på egen hand o blir trött. Jag vet, väldigt ego från min sida hehe ;) Fast saken är att den är nästan lite för rolig så jag kan inte ha framme den jämt för de slutar alltid med att han ligger i en liten flämtande hög o är helt slut...

Nej ska man in i duschen kanske? O sedan äta lite lasagne som blev över igår, mums mums... Nästa anhalt efter de är väl jobbet där möte o lite pappersvändning ska äga rum :D Idag får jag inte glömma nätverkskabeln, vilken färg ska jag ta nu tycker ni? De där med färgval brydde sig ju inte Eddie om alls... Ska ha på mig mina nya jeans idag, så träffar mig mig, säg att jag e snygg ;)

Äntligen onsdag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback