Konstig kropp!

Åh jag hitta mig ett par jeans.. Började tro ett tag att jag har nån konstig kropp som inte är menad för jeans eller nåt, eller för byxor i största allmänhet! O till råga på allt så var det faktiskt den billigaste modellen som både jag o Kashal var eniga om var den bästa, vet att jag gjorde av med pengar men det kändes ändå som ett fynd :P Funderar lite på att köpa de på H&M som jag provade igår, eller vad säger du Hanna vasr de för blåa? Aja, eller så går jag tillbaka till JC när min favvokille är där. Fick ju nån brud idag som inte alls hade samma koll, me love my jeansdude liksom ;)

Åh vad skoj, Hanna ringde o hörde om hon fick vara med ikväll.Va skoj, förstör hon iofs min dejt med Naman, men men alltid roligt med ett tredje hjul ;) Måste städa innan, men varför är de så tråkigt att städa hemma? Liksom igår till exempel så började jag diska hemma hos Hanna o det gick hur bra som helst, men här... boooooooring!

Fast får nog vänta lite med dammsugningen, Eddie la sig precis o somna.. Ser så fridfull ut, stackarn att vakna av att jag ska dammsuga liksom.. Hm kanske ska börja med disken, fast kommer nog lsuta med att han kommer ut till mig i köket iaf o undrar vad jag gör. Han ska alltid ha koll på vart man är nånstans..

Åh vilken härlig dag! Ska skriva ett inlägg om svarsjuka snart tror jag, för det är något jag funderat på en del senaste tiden. Någon som har några åsikter om de så är de bara o säga till :)

Vill ha alltid måndag är ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback