Japp jag hade ett aprilskämt!

Okej okej, har insett alla inte insett att jag i min blogg i lördags hade ett första april-skämt... Eftersom ingen nämnt det så trodde jag ingen gick på de eller att jag suger på at försöka lura folk! Aja, det fast iaf där...

Kom nyss på att jag skulle berätta om min upplevelse av sushistället, Nori som ligger i samma hus som mamma bor. Var mycket gott men jag tycker inte det var värt det de kosta. Bitarna var ganska små o var inte värda det de kostade. Sedan om man då ska äta där så ska man ta med sig eftersom d elägge rpå typ 20 kronor om man sitter där. Nej, mitt favvosushiställe är fortfarande Kikkobar! Nu blev jag sugen på sushi...

Jag vaknade idag och kände mig utvilad och uppåt. Tyvärr så fick jag bara ta ut min energi på att sitta o skriva på min uppsats. Nu är ca en tredjedel nerskriven o jag ska nog fortsätta ikväll. Lugn bara lugn, jag har läget under kontroll...

Synd bara att detta är kvällen där jag har fyra olika förslag på aktivitet. Ska försöka klämma in två utav dom iaf. Ska hem till Anne o Johan på försenad födelsedagsmiddag tror jag. O träffa Smilla då, ska bli skoj! Sen ska ja kanske förbi Runkbullen o kolla på hockeymatchen. Om nu Fredrik kommer ihåg o ringa mig...

De jag tyvärr inte hinner med är att träna :( eller gå ut o festa med Sanna o delar av hennes klass. Tar för lång tid eftersom jag ikväll o imorrn förmiddag ska skriva klart min uppsats. Men K2p vi tar igen festen en annan dag, okej?!

Nej nu kanske man borde ta sig en kopp Chailatte till...

Gillade höra dina historier, får gärna flera i framtiden.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback