Jag ska bli elektriker!

Just nu är det en viss katt här som inte är så poppis.. He has done it again! Bitit av nätverkssladden. Fattar inte varför just den, han biter inte på några andra men just den!!! Helt plötsligt lägger allt av o jag upptäcker att han bitit av 5 av småsladdarna. What to do? Den gamla naturaren i mig vill inte ge sig så lätt utan börjar koppla lite. Tog bort lite plast runt för att kunna snurra koppartrådarna. O guess what, I did it :P Men upptäckte samtidigt att det endast behövdes att 2 av 5 kopplades ihop, undra vad de andra 3 gör? Hm alla hade ju olika färger.. Nån elektriker bland mina läsare?

Jaja så imorrn ska de köpas sladd igen, hm nån som har nåt tips på hur man får honom att sluta bita på just den?

Hur har min dag varit annars? Jo helt okej... Gick hem till Sanna innan skolan o sen gick vi upp till Campus. När jag skulle in på föreläsningen så tyckte jag Sanna kunde följa med, o hehe de gjorde hon. Hon sa att det var den roligaste föreläsningen hon vart på sen hon blev student :D Jag tyckte föreläsaren var grym, men att just ämnet familjerådgivning gav mig inte så mycket. Intressant de där att ord som samlag, onani, fistfucking o så vidare inte får mig att reagera ett dugg. Är liksom van vid dessa begrepp... O sen var det bra att min ofavvo var skum idag igen. Hur ego som helst, hon skulle gå en timme före föreläsningen var slut o vart sur för att alla ville ha en bensträckare! Alla utom hon ville ha de, då kläckte hon att alla kunde ta individuella raster. Hur gör man de under en föreläsning? O så jämförde hon familjerådgivning med Sex Inspectors :D

Efter föreläsningen gick Sanna o jag in till stan igen. Hoppas de hitta present till Natta (fast hon envisades med o följa med då). Jag drog hem o byte till träningskläder. Träffa Kashal, som var sen som vanligt! Kärde Core en halvtimme, o sen körde jag mest kondition i gymmet!

Middagen blev couscous-sallad, såå mums!

Nu på kvällen har jag bara softat framför tvn då. CSI o hade tänkt kolla på dokumentären om Lolo Ferrari, holy vilka bröst! Satt o spela istället så blev inte så mkt av att kolla på den..

Imorrn är det jobb o hockey :P

Vad betyder jag för dig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback