Jag mår bra...

Jobb jobb jobb.. så jädra ointressant egentligen. Så varför ska jag fundera mer över det? Har viktigare saker att fundera på.

Denna dag bara börja fel, lika fel som gårdagskvällen slutade. Var inte alls meningen att det skulle bli så. Skulle aldrig har börjat... Märkte från början hur alla missförstånd bara hopade sig. Men jag ville provocera o det va så jädra dumt. Vet jag nu! Faan...

Hela jag känner mig så konstig, vet liksom inte på vilket sätt. Är inte ledsen, är inte glad, är inte arg, är inte sur är bara tom liksom. Nollställd!

Sörjar att en diskussion av trötta människor kanske slutar med detta...

Aja, jag mår bra. Är huvudsaken..

O nu ska jag på hockey! Idag ska de bli vinst... Innan hockeyn ska det ätas sushi med mamsen :P

Allt blev bara fel, du missförstod mig... Hoppas du inser de... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback