Jag är förälskad...

Okej just nu är jag förälskad i ett gym! World Class!

Jag följde ju med mamma dit för att hon skulle kolla in läget o förhoppningsvis teckna ett medlemsskap. Det gjorde hon, mycket ba för jag har försökt att få henne till de ganska länge nu, hon behöver de! Så alla W C-tränare, ni har fått min mamma som träningsbuddy ta hand om henne...

Måste säga att när jag gick omkring där så blev jag själv väldigt sugen på att börja träna där. Gillade atmosfären, öppettiderna och gymmet... Är ju uppbunden på Sportis ett par månader till, men det stör mig att de ska ha sommarstängt! Så jag är lite sugen på att börja träna där i början av sommaren o fortsätta i höst. Visst jag förlorar någon månad men men.. Sen är de även lite dyrare, men det kanske man kan ta.. Mm får fundera lite. Sedan är frågan om jag vill ha mamma som träningskompis?!? Kan de funka? Haha mamma tycker jag kan flytta närmare henne (hon bor precis vid W C) så att hon får träffa Eddie oftare. Njae att flytta har jag inga planer på just nu, men jag gillar ju Vasastan så i framtiden kanske jag bor där...

Resten av dagen spenderade mamma o jag i sportbutiker. Haha min mamma har ju inte tränat på år så hon behövde skor, byxor, träningstopp o sånt.... jag försökte övertala henne att hon inte behövde köpa skor för flera tusen eftersom hon inte ligger på en sån nivå :D Men men, vi fick ihop bra grejer så nu ska hon bara börja gå till gymmet också! Hehe vet inte om hon vill ha mig som träninsgbuddy för jag kan vara gansak pushig, eller vad säger du Kashal?

Nej ni, ska kanske börja dra mig till Hanna redan nu. De andra kommer inte förrän vid 19, men jag har tråkigt! O hon har kanske inget emot lite sällskap, eller så har hon de.. Hm kanske bäst att ringa till henne först :D Hm sista bussen hem går ju för mig för tidigt (är ju 210 o 214 som går förbi henne o de slutar ju även på helgerna att gå vid 23 tror jag...) så jag är väl hemma skapligt, kan iofs vara skönt!

Hm, vad skulle du säga om jag börjar tränar där då? Jag skulle tycka det var lite skumt kan jag erkänna... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback