Hm nu har jag nog alkoholförbud ett tag!

Sådär ja, nu har jag intagit den alkoholmängden som min kropp klarar av ska vi säga på typ 25 år?!? Vart lite mycket igår, men som tur var så gick jag hem när vi kom tillbaka till Linköping så jag mår skapligt idag iaf.

Väldigt härligt fest, Susanne blev så rörd när hon såg oss att hon nästan börja gråta. Men sen var festen i full gång. Börja med att den var lite uppdelad men ju mer folk drack desto mer minglades det. Som vanligt så ser jag till så att de börjar dansas, inte en fest utan att Linda ska dansa :P Intressanta människor på denna fest, liksom Mjölby o Mantorp. Jag drev som en galning med dom, men dom fatta nog att jag sa det med glimten i ögat ;)

Tur i oturen så var ju bussen hem beställt så att folk skulle gå ut, BK-crew i Lkpg o resten i Mjölby. Alltid jobbigt att lämna en rolig fest, men samtidigt så var de bra att jag kom hem när jag gjorde. För jag däcka i säng väldigt tidigt så nu har jag fått sova ganska många timmar.

Klockan halv fem ringer min telefon, mamma. Eddie har tydligen väldig hemlängtan så han har hela natten suttit o gnällt vid ytterdörren. Undrar varför han har blivit så, han vet ju vart han är o gillar att vara där. Får se inatt om de är likadant när jag ska vara där också...

Nej nu ska jag snart till jobbet. Får se hur de andra mår, jag var ju inte den enda igår som drack lite mycket.. Så idag kanske jag inte ska rekomendera någon att gå till Bk o handla mat, vi kan nog vara lite slitna ;)

Hoppas du har trevligt... ♥

Kommentarer
Postat av: Bull

fyllisar e ni allihooopa allihooopa allihoopa.. :) puss

2006-04-15 @ 11:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback