Hatar verkligen telefonköer!

Jaha vad är det med mig o behöva sitta o telefonköer. Måste ha blivit en sådan person som liksom alltid ska drabbas av sånt o att papper o skit strular sig, kanske därför jag avskyr sådant också.

Ja idag var det då skatteverket som skulle ringas, har ju inte fått deklarationen än o den kan ju behövas. Hamna då i kö, förstår inte hur jag 15 minuter efter öppning kan hamna som nummer 75. Är det så många som ringer dit???  När jag väl kom fram så visades det att mina papper visst gått ut o hon förstod inte var de kan tagit vägen. Då börjar man ju fundera själv på om man missat dem eller nåt. Men så klantig är väl inte ens jag som missar dem i posten. Aja nu ska de komma nya, men nej då förvinner ju en massa koder o sånt. Men de skulle fixa sig om jag bara fixa ett e-legitimation.

Är trött, vakna av något vid åtta o insåg att jag har hur mkt som helst att göra. O att hinna till stan vet jag liksom inte när jag ska hinna. Men det måstes, därför jag måste ner innan jobbet idag. O sen måste det pluggas, lova ju att åka till campus imorrn innan jobbet o sitta med min grupp. Bara att innan jag åker dit imorrn så måste jag ju skrivit klart en del saker = my night tonight! Förutom Lost då, det nöjet snor ingen från mig...

O så fest imorrn, blir liksom hem efterjobbet duscha snabbt o dra iväg. Men ska var duktig o inte gå med ut, vet att jag är tråkig men jag klarar inte av de. Inte eftersom jag på fredag ska jobba mellan 9-19. Så Linda var duktig o gå hem tidigt!

Längtar verkligen till lördag, då kan jag få ta det lugnt. Usch gillar verkligen inte att vara uppbokad mellan tidig morgon till sen kväll. Får liksom ångest innan att jag vet att allt kommer gå i ett. Gör inget om det är nån dag bara men när det är i dagar så vill jag bara gömma mig under täcket o inte komma fram... Men men man är väl Stålkvinnan så det fixar sig :) Kunde haft det värre...

Är hungrig, ska nog fixa mig iordning och sedan går ner på stan, unna mig lite lyxfrukost kanske. Ja, nu känns det redan bättre...

Drömde om dig... det var najs... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback