Har kärleken någon röv?

Jaha förlust igår, men jag hade en olustig känsla i magen hela tiden. Redan från när domaren släppte den första pucken, Så jag blev inte så förvånad. Trist bara att man inte fick fira natten lång, men vi får hoppas på torsdag då:)

Idag borde jag plugga, men har ingen ro just nu. Så nu ska jag på stan med Sanna. Ansiktstvätt måste inköpas, fick vanliga tvålen i ögonen igår o det gjorde ont, ont ont.. riktigt ont! Vill inte de mera...

Igår skrev jag inte så mycket blogg, hade lite för mycket att tänka på o göra i allmänhet. STod upp ca 75 % av gårdagen. Kan sammanfatta gårdagen igår med några ord. Fick ett intressant fråga igår av K2 Tror du kärleken har någon röv? Vad svarar man på de? Vi kom fram till att ibland borde den ha de så man kan stoppa upp nåt i den...

Gårdagens ord: Erektion.
Tycker det är ett fint ord som används för lite i vardagen. Så jag gjorde det igår.. Ingen blev förvånad.

Gårdagens o-ord: Krubb
Gillar det inte alls!

Tror du hade rätt, att tänka kanske är bra. Känner att man ibland sveps med i saker man inte tänkt, o att tänka det utifrån ett ovan perspektiv kan vara bra. har gjort det nu o kommit fram till att jag saknar dig.. Du är en nära person som jag trivs med!

Förlåt Sanna, gjorde nåt igår du inte gillar...

Fundera du... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback