Hannas var sämre än min!

Hemkommen från en trevlig kväll hos Hanna. Bidde lite spel, jo mest fyllespel såsom ölspel, busschaufför o jag har aldrig. Måste ju bara ta upp den otroligt dåliga historia som Hanna drog när hon fick i uppdrag att berätta en rumsren historia

Alla barnen spela tv-spel utom Per för han var kär

Sorry Hanna men den historian slår tom med mig i kvällens sämsta historia. Och jag fick ändå i uppdrag att berätta en dålig historia (hihi jag vet den var riktigt dålig, men ni garva iaf.. :))

De som drog ut var Tessan o Jimmy, nån förvånad? Nope inte ett dugg. Istället för att ta bussen in till stan så promenera vi, va trevligt.

Gör inget att jag inte drog ut, de jag hade velat var att dansa. Men de behöver jag inte en krog till :)

Lite skönt med soft innan bilen till, hm kisas skogar eller vart de nu är jag ska, åker iväg.. Skönt att vi inte åker så tidigt, 17 är lagom. Hinner jag städa lite eftersom mamma skulle komma o hänga lite hos mig när jag är iväg...

Ibland är mitt minne sämre än sämst, tänker på nåt glömmer bort det i nästa. Men jag lovar, vissa saker glömmer jag aldrig...

Jag är har alltid bara en person i mitt hjärta... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback