Hångelsoffor :)

Oj vilken trevlig kväll! Blev ju då inte en romatisk dejt på tu man hand, Hanna kom ju o förstörde de ;)

Iofs var de så lugnt så. Middagen bestod av Lasagne, sallad o så tobleroneglass till efterrätt. Finns inte så mycket o klaga på, förutom att man var väldigt mätt! Så idag har jag blivit väldigt mätt två gånger, iofs kanske det är bra?!?

Åh vad jag gillar Ice Age, o måste säga att jag digga tvåan skarpt. Att den nästan kändes ännu bättre än ettan kan ha o göra med att jag sett ettan så många ggr.. Men den ska införskaffas det säger jag bara :P Vi hamna o hångelsofforna längst bak, iofs blev de väääldigt lite hångel :D Mer en massa skratt, intressant de där.. Var många som skratta på ställen jag inte hade en tanke på att skratta o tvärtom. Iofs så skratta vi tre ganska lika iaf, så det kan inte vara jag som är en konstig skrattare iaf...

Känns så bra i kroppen nu, känns som jag behövt dessa dagar o bara ta det lite lugnt på. O koppla av lite... Snacka med John i gruppen o vi ska inte träffas alls denna vecka *jippi* Så jag har hela helgen på mig o skriva en sida :P De kan jag nog fixa, nu måste jag bara lista ut om jag ska ha fysiska eller psykiska orsaker... Men jag har för mig att jag o John skulle dela på psykiska...

Du får gärna vara där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback