Hänga med K2P:)

Åh vilken härlig dag, gjorde så rätt i att "skolka" lite från pluggandet. Har inte struntat i det helt, har utformat vissa saker i huvet också. Så kapitel ett är klart, i huvudet iaf. Resten blir ju som att skriva dagbok om mina tankar o reaktioner, plus då förklara lite modeller. Men dessa finns ju redan så jag kan ju inte riktigt formulera om dem. Bara beskriva o förklara. Piece of cake eller vad säger ni?! :P

Gick på stan med Sanna, underbart trevligt. Sanna hitta en urgrym klänning på Boutique Sportif som jag tror var sydd enbart för henne faktiskt. Den var dyr, men så snygg att han hon inte köpt den hade världen varit på väg åt fel håll just nu :) Min kommentar var "Du får inte använda den när jag är med, jag kommer känna mig för ful då..."

Jag gick inte heller lottlös från shoppingrundan utan hade lyckas göra av med lite pengar jag också. Köpte mig ett par skor (okej alla killar, få höra nu alla gliringar om tjejer o skor...). Dessa skor har jag faktiskt gått o suktat över hela våren, bara väntat på att den förbaskade snön skulle försvinna. Sen blev det en tröja också, praktiskt o snygg, me like.

Sen var det lite möte på jobbet. Är mycket hemlighetsmakeri på jobbet. Tvivlar på att Susanne kommer läsa min blogg så därför kan jag nog avslöja den här. Magne (hennes kille) ska ju då ha en surprisefest för Susanne. Eller hon vet att det ska vara fest, men tror att de bara är kompisar till Magne som kommer. Hon vet då inte att de flesta på jobbet ska komma också :) Är på långfredag så ingen jobbar iaf... Ska bli riktigt skoj. Som vanligt är de jag som ska styra upp de hela från jobbets sida, bjuda alla i hemlighet o sånt. Ska iaf bli en trevlig kväll.

Sen bar det av för att träna då. Kashal är för söt. Jag tränade först halvtimme core innan hon kom, sen hann jag cykla en kvart typ innan hon börja. Så det slutade med att jag tränat en timme o hon 12 minuter :D

Kvällen spenderade jag hos Sannis. Eller hennes nya smeknamn Kåtvåp(K2P). Kommer inte alls från ingenstans utan är en förlängning av henns förra k2, med ett P bara! KåTvåP, get it? Vi kollade på Lost. Vad störigt att bara få se ett avsnitt o sen få vänta en vecka till...

Dagens citat: Sanna ligger under täcket i sin säng o jag sitter brevid. Plötsligt sticker jag in handen under täcket o börjar gräva efter något. Då frågar Sanna vad jag gör, varpå jag svarar "Jag letar mus". Nej så pervers är jag inte, utan saker hör att jag letade efter Doris (katten) leksaksmus som jag höll på o slänga till henne...

Dagens promise: dån´t mess with keppappis cos then jor messing with kåtvåp (Sannas uttalande)

Kvällen/natten var mycket trevlig. Kan säga att jag gillar att höra sådana historier, fast jag tycker lite synd om visa trappor o det är tur att man inte gick på Berzan ;) Lugn bara lugn, du gör mig glad inget annat...

Sova sova sova säng säng säng... Puss, sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback