Going to miss my baby!

Trots vissa irritationsmoment är jag på grymt humör. Ett par trevliga dagar framför mig...

Ska få på mig lite kläder nu o parta upp mig lite, lite glittersmink kanske :P Sen kommer LInnea o Naman, dags att dra t mamma o lämna lillpysen. Min sötnos, vad jag tycker om dig Eddie. Känns alltid konstigt när du inte är hemma!

Sen är de dags för fest igen då.. Gosh är fortfarande bakis, men men jag känner mitt jobb. De kommer inte accetera att jag står över sprit för att jag är bakis. Så man kommer väl få i sig en del ikväll också. Ska inte ut iaf, pallar varken jag eller min ekonomi med:)

Imorrn är de då jobb hela dagen, sedan drar jag hem till mamma. Tror faktiskt jag ska sova över hos henne. Kan vara lite soft eftersom jag har söndagen ledig också... O så får Eddie njuta lite mera av sin semester hemifrån. Iofs är han väldigt hemmakär...

Jag har haft rätt, en del som hört av sig om tiden ikväll faktiskt. Ja nu ska jag skriva kort o ta på mig, Naman ringde o skulle komma om 20 minuter o jag har INGA kläder på mig haha...

Jaaaa, du är söt!

GLAD PÅSK!

Bara för du tycker de ska bli skönt att slippa mig... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback