Gjorde mig pussig!

Åååååååh ingen Lost!!! Buhu... Me ledsen, ville ju!

O så saknar jag folk, ni får se till o komma hem nu... En är förhoppningsvis redan hemma, den andra kommer kanske hem på söndag. Hoppas hoppas...

Verkar som jag ska ut till Jimmys land på söndag, Eddie ska på mattematte besök. Hoppas han inte ska yla så mycket denna gång. Kan nog bli skoj, iofs blir de mest grilla o supa tror jag. Skönt att de är bilar som ska gå ut dit, vet inte om jag pallar med åka tåg en lång bit o sen gå, o sedan behöva bli hämtat. Jag är ju redan ganska skeptisk till sådana där landet upplevelser :D

Imorrn ska jag då till Nkpg, bl a för att hjälpa Anne o svara på enkäter. Men också för att kolla lite affärer. Lagerhaus, vad skoj skoj skoj!! Åka dit, luncha lite, sedan gå på konstmuseum o visning där o sedan göra staden lite... najs!

Fick en låt av Bengan idag o man blir liksom lite sentimental av den...Eller sentimental kanske är fel ord, men liksom glad o pussig!

Imorrn är de även dags för lite tvättis, inte kläder men mina täcken..  Gaaah Eddies fel!!!!!!

Åååh min sötnos min fina sötnos jag vill vara nära dig... Aaawimaweaawimmawee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback