Girls night out:P

Åh verkar som Anne ska med mig o Hanna imorrn också. Vad skoj! A girls night out:P YEEEEEHAAAA

Jahapps, då kanske man får svamp i ögonen då.. eller vad de nu var för sjukdom man skulle få av linsvätskan som är all over the news just nu. Jag brukar ju inte reagera alls på såna där nyheter som fågelinfluensan o cancer i allt. Men denna gång gick jag faktiskt o köpte annan linsvätska. Lite nojig kanske för att de har med ögonen o göra:)

Åh jag prata med mamma förut, hon undra vad jag ville äta på lördag. O jag blev lycklig för hon sa att vi kunde göra hennes mumsiga kycklinggratäng. Bara jag slipper köttbullar, prinskorv, jansson, sill eller vad man nu äter. Min mamma skulle köpa godis till mitt påskägg idag. Är lite orolig, hon brukar inte vara så bra på att välja godis till mig...

Renoveringen av kontoret är uppskjutet :( Va trist, jag som bestämt hur de skulle målas med mera.. Men nästa månad får de bli! Ja, jag vet att du blev nöjd nu.. så jag kan ta de lite lugnt o vila. Men jag gör de, jag lovar!

Ne ska nog sova nu, tröttis... As usual this days...

Lovat gå till systemet imorrn, hehe alltid lika kul att gå till systemet åt nån som är äldre än en själv... Känns liksom förbjudet ändå:) O sen måste jag fixa Susannes present. Men de kan jag göra på min rast... Borde inte ta så lång tid, vet ju vad det ska bli... Oj vad hon kommer bli överraskad :P

Du är söt du med... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback