Gillar inte systrar ;)

Jahapp o där gick måndagen...

Förmiddagen satt jag o föröskte plugga, men mådde väl sådär så jag bestämde mig för att hoppa dagens seminarium. Hanna ringde o jag fråga om jag fick det, javisst tyckte hon. Så vi besämde att vi skulle luncha ihop o sedan hyra lite film. Sagt o gjort, drog iväg ner till stan o träffa Hanna. Efter lunchintag gick vi till Filmhuset o började våran jakt. Båda var ganska eniga på skräcktemat. Jag var inne på filmen Instängd medan Hanna ville se en som handla om två systrar. Problemet var att ingen utav oss var sugen på den andras favorit. Så vi bestämmer oss för två helt andra (fördelen med o jobba på BK, vi får 2 för 1). Som Hanna kläcker, ja men jag är gillar inte monster o du gillar inte systrar, så vi ser någon helt annan...
Efter mycket om o men så bestämmer vi oss för Stanley Kubrick tema, så det blir The Shining o Clockwork Orange. Inte så dumt måste jag säga...

Vet att vi skulle höras, men liksom du sa lunch typ o halv 2 trodde jag den var över så jag drog... Men vi hörs snart igen. Ha det najs o sakna mig inte för mkt ;)

Imorrn ska jag nog ta en lugn dag också, känner att jag är på bättringsvägen nu o det är bra. Ska nog gå omkring lite o kolla jeans imorrn. Nån som vill följa med? Åhh tror precis jag lyckades ragga upp Kashal o följa med, skoj skoj...

På kvällen är det Ice Age som gäller, först 1an hemma hos mig o sedan 2an på bio. Riktigt trevlig kväll :P

Tröttis jag blev då, sängen nästa kanske...

Hoppas du har det bra... fast inte för bra, för du ska komma hem snart tycker jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback