För ett år sen..

Vad mycket som kan ändras på ett år egentligen, satt precis o fundera på vad jag gjorde för ett år sedan på valborg. Kom på att det var en lördag o jag jobbade natt hela lördagen. Var jag o Fredrik tror jag som jobbade extra. Att kolla på eld har aldrig varit så viktigt, som de flesta andra högtider. Men somsagt, jag jobbade natt. Gör jag ju inte längre, är lite tråkigt är faktiskt sugen på att göra de nångång snart. Men vet inte om jag fixar det, o det är ju jobbigt om jag inte gör de. Just nu känns det ju lugnt, men jag vet samtisigt hur min reaktion varit på krogen om de blivit bråk i närheten av mig.. Usch o fy...

Usch jag kommer ingen vart o vet inte vart jag ska börja, kanske disken? Är inte så mycket men den måste göras. Sen måste jag röja undan alla flaskor som står på min diskbänk... Måste gå o panta nån gång, men det är ju så jobbigt hihi

ICA ska hinnas besökas också o som sagt, mat i magen.. Mina glas med oboy är inte så mättande :D

Kommer nog vara kallt ikväll = mkt värmade kläder med?!? Jo trorligtvis ja.. men vinterjackan behövs väl inte? Ne jag får gå omkring o se ut som en michelingubbe i tröjor tror jag o så finns det ju faktiskt ett hus med värme så :D

Vad jag gör andra saker istället för att ta tag i nåt, usch.. hm kanske ska gömma mig under sängen istället o strunta i kvällen?!? Nee jag har lovat nu o det kommer säkert bli hur skoj som helst, hoppas nu bara att en viss person inte ska betee sig konstigt mot mig... Äh, orka fundera på de. Jag ska ha en trevlig kväll!!

Eldhångel med dig kanske ;) Ailengurka!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback