Finns alltid någon bakom...

Usch har kommit till en punkt jag inte gillar... Jag undviker folk. Varför kan man fråga sig, jo jag har sagt att jag kan göra saker som jag egentligen inte hinner med. Genom att undvika dom så tror jag allt försvinner. Är så emot vad jag egentligen vill, men jag orkar inte. Måste tyvärr prioritera, o just nu är det skolan o jobbet som har fått all min prioritet. Nöjen kommer längst ner tyvärr.

Saken är ju den att vissa saker jag känner blir en börda egentligen är något roligt. Men eftersom jag ser dom som roliga så hamnar dom i kategorin nöjen, trots att de egentligen inte är de. Inser själv att jag måste prioritera mig själv ibland. Dessa dagar gör jag inte de, jag gör de jag måste ( o egentligen mera därutöver..) Tror inte folk vet om de, men jag orkar inte allt. Blir så lätt för dem att tro att jag fixar allt, men mitt dygn har också 24 timmar, varken mer eller mindre. Vad hinner jag inte med då? Ja ikväll blir det väl sova.. Inte för att jag måste vara vaken så sent, men jag måste gå upp tidigt. Finns miljoner saker jag måste göra innan jag börjar halv 12 även imorrn då. Ska vara på univeristetet ett par timmar, hinna gå på stan nån timme, springa förbi jobbet o skriva ut saker...

Försökte be om hjäp idag, ingen kunde.. Inte deras fel, jag som måste se till att saker bli gjorda för att de ska bli de.

Egentligen är jag redan trött o mår piss, men vet att jag har ett par timmars plugg innan jag får sova... ser livet ut så här? Isf gillar jag inte livet!

Mitt nöje ikväll är Lost, då ska jag slänga av mig mina äckliga strumpor (fyfaaan vad strumpor kan lukta äckligt efter en dag på jobbet..) o bara njuta. Finns en annan sak jag kommer unna mig också, det är att vara lite social. Måste få vara de, få snacka lite skit liksom.. annars gömmer jag mig för alltid!

Känns som jag bara klagar.. men det är inte min mening Känns bara ibland som ingen ens märker eller bryr sig om att man försöker fixa saker. De ser de som självklara... Tänk på de, allt är inte dukat på ett silverfat bara för att ni tror de. Finns ofta ett gäng personer bakom det!

Du betyder så mycket för mig, för jag vet att du bryr dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback