Fikadag!

LIte ångest har man när man vet att det bara är måndag o man har fyra dagar kvar att jobba. Att jobba mån-fre är så ovant för mig, känns väldigt konstigt. Nu kan jag verkligen säga att jag längtar efter helg.

Är trött som jag vet inte vad just nu, men hann med en del idag. Ja, jag hann till jobbet. Loggade tom in före halv 12 (så  du behöver inte oroa dig för att jag ska vara sen jämt ;)). Jobbet var som jag trodde riktigt segt. Jag ägnade mig mesta dels av tiden åt andra grejer, som att byta skyltar o fylla på dippsåser. Men som jag sa till Jimmy o Danne, både de fick dubbelt betalt idag, fick inte jag. Därför behöver jag bara jobba hälften så mycket som de :D Innan hade jag klagat lite på att jag hade ont i ryggen, men när Fredrik kom till sitt pass sluta jag med de. Hehe stackarn såg ut att ha riktigt ont, när jag sa att han skulle stretcha lite så lät han som ynkligaste minimusen haha. Jag var glad att jag sluta när han börja så jag slapp hans ynkljud..

Efter jobbet träffa jag mamma o tog en fika med henne. Linds, min gamla praoplats... Gillar inte "gamla" delen alls, men där satt vi. Lukta bajs tyckte jag.. men men, mumsig bakelse..

Sen vr jag hemma en sväng innan det var dags för nästa fikatajm, Micke denna gång o Steve's. Kalkonbaguette, god men skulle velat ha lite sweet chilisås på den. Hehe kan man ha på allt :P

Annars har jag väl pluggat litegrann, faktiskt . Duktiga jag:)

Tycker fortfarande du har sexig röst :P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback