Fan inte igen...

Jag trodde det hade försvunnit men nej. När jag var på väg hem från Fredrik kände jag att allt inte stod rätt till. Att jag fick problem o andas o att jag fick som ett tryck. När jag kom hem fick jag då ett anfall igen. Fan vad det kom olägligt då! Inatt skulle jag ju sitta upp o skriva, de kan jag ju bara glömma. Sitter fortfarande o känner ett tryck och får koncentrera mig på andningen. Funkar inte att försöka sitta o skriva på en uppsats då. Får se hur de blir imorgon. Mamma har tvingat mig att jag måste till läkaren imorgon igen, så jag kommer väl vara tvungen att spendera halva min dag där:(

Bajs bajs bajs.. Va ska jag göra nu då? Får hoppas att mina lärare kan ge mig dispans eller nåt...

Annars har väl min dag varit helt okej. Suttit o pluggat under dagen, sen en sväng på jobbet o fixa lite scheman.

Sen åkte jag hem till Johan o Annelie. Fick träffa Smilla, cool jycke. Ser ut som en brun förvuxen råtta. Hehe fast söt! Så jag lekte o matade henne lite. Hon är tydligen inte så sugen på att äta så Anne var så lycklig när jag fick i henne mat...

Sen drog jag hem till Fredrik för att se matchen. Blev ju förlust tyvärr så där var säsongen slut...:(

Men just nu skiter jag i de, vill bara må bra.. får som småattacker fortfarande... :'(

Ta hand om mig... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback