Everybody loves my boobiiiis...

Fy faaaan vilken dag....

Vakna o mådde verkligen pissdåligt, trodde de berodde helt på allt vin jag fick i mig igår, men insåg senare att vinet endast var halva boven i dramat. Stod där på jobbet o svettades o frös om vart annat, två av de som skulle jobba idag ringde på morgonen o sa att de var sjuka. En av cheferna skulle komma på besök (den värsta utav dem alla..) o kolla så allt funka = allt måste stämma så jädra noggrant. Jag hamna på bord o trodde jag skulle svimma, vi kom efter o allt bara gick fel fel fel..

Insåg efter min rast att jag nog hade feber, Talin höll med efter ett känt på min panna. Men att gå hem o vila fanns det ingen chans till, så efter att värktabletten börjat verka så kändes allt iaf lite bättre. Men kan ju säga att jag inte rekommenderar någon att jobba tio timmar som jag gjorde idag med feber, har haft tunnelseende hela dagen o trott att jag ska ramla ihop o somna flertalet gånger..

Är lycklig nu, min helvetes vecka har tagit slut! Just nu är jag fri.. o det är K2p:s födelsedag. Everybody say grattis! (
http://sannafjall.blogspot.com) Ska iväg till henne nu, förlåt Sanna att jag nog inte kommer orka stanna så länge, men my head and back are killing me :(

Har insett att mina boobes är populära :P Najs... Får väl stå ut med att folk klämmer på dom så, hehe lugn Sanna inte bara du som fascineras av dem ;)

Nej duschen nästa, på med mysbrallor o sen till Sannis för mat, mums mums :P Love you darling, o jag hoppas du har/kommer ha/haft en underbar födelsdag. Du är underbar, bara så du vet!

Jaha, är jag sjuk... vad gör du nu? ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback