Ett par tankar bara..

Fick en trevlig dag idag...

Har tänkt ganska mycket idag, gick förbi en del ställen som påminde mig om mina ungdomsår. Kommer ihåg när mav varje lördag skulle åka på förfest någonstans, var inte frågan om något annat. Jag gick ju tom på dom fastän jag skulle åka o jobba kl 24 där ett tag. För det mesta ägde förfesterna rum i Skägget eller Åbylund. Var väl ungefär samma typ av människor, plus minus några... Samma klick var alltid med. Sedan gick man ut, i början var det ju då Blue Ribbon som var det stora innestället, efter ett tag tog Plaza över. Gula huset hängde man på en del, vakterna vet ju fortfarande vem jag är o jag får snällt hälsa när jag ser dom även nu. Maten efter skulle intas på kebabbaren för det mesta... Var alltid nån som hamna i bråk o några som börja tjafsa.. Hm, men jo det var faktiskt tider... Inget jag vill ha tillbaka, men jag ångrar ingenting :P

Annan sak jag insåg idag var att det faktiskt finns en plats jag verkligen kan varva ner på. Det är hemma hos mamma. Kan det ha o göra med att man får känna lite mera hur det var att vara liten o inte ha alla måsten o sådan runt omkring sig? Var inte meningen att jag skulle följa med hem till mamma, men hon behövde hjälp att bära hem ett paket o så skulle jag hämta några grejer. Sluta med att vi satt o lyssna på Il Divo (inte min musik direkt, men kan bli mysigt liksom, bara ballader...). Började rota lite i några lådor o hitta mitt gamla Game Boy, så jag blev kvar ett par timmar o satt o spela SuperMario Land. Kände mig väldigt avslappnad när jag gick därifrån och mätt. Lunch intogs ju då nämnligen på Ming Palace, mums vad jag gillar deras buffé :P

Bestämde mig för att skippa Elin ikväll, tråkig att jag missa spel o hemmagjorda pizzor, men det kommer nog flera får man hoppas! Så Elin, jag är på bara en kväll där jag är piggare o haft det lugnare runt omkring. Denna kväll ska istället intas med en påse godis, tv o soft är det tänkt...

En dag så, en dag... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback