Dags för äventyr!

Jag var inte på konstigt humör igår! Du var ju de :) Jag gick bara o la mig, du sa de ju själv ju...

Vaknade vid 5.53 imorse o tänkte stiga upp, men när jag såg klockan så ändrade jag mig ganska så tvärt :) Min underbara säng lockade mera! Har faktiskt fått höra från väldigt många personer att min säng är väldigt underbar, o jag håller verkligen med dom. I love it!

Gick upp vid 9.23 o bestämde mig för att Eddie skulle få bli påskfin. Iofs, påsken är nästa vecka o jag bryr mig faktiskt inte så mycket om att den är. Lovade mamma att komma på påskmiddag på lördagen. Så då får jag väl äta ägg eller nåt. Det är iofs gott. Men annars, är ju typ samma mat som på jul o midsommar tycker jag = mat jag inte är så förtjust i!

Annars en bra påsk.
Skärtorsdagen jobbar jag hela dagen.
Långfredagen ska jag o Naman börja på renoveringen av kontoret är de tänkt, sen på kvällen är de Susannes surprisefest. SKOJ! 
Påskafton jobbar jag hela dagen o så hem till mamma o vara påskig.
Påskdagen är de väl dags att fortsätta med renoveringen.
Annadag påsk o resten av den veckan jobbar jag! Wiie vilken påsk :D

Idag måste jag då plugga, fast kan ta de ganska lugnt. Tack för att man har förstående lärare. Så jag börja dagen med att kolla på Saw. Weird film måste jag säga.. Tack för att du höll mig sällskap förresten:)
Nu ska jag fixa mig iordning o sen ska Eddie o jag ut på äventyr. Närmare bestämt till Engelbrektsgatan o hem till mamma. Äta mat o tvätta hade jag tänkt. Praktiskt med tvättmaskin i lägenheten... Ska nog jag ha när jag blir stor, o diskmaskin!

Verkar som vi kommer byta gym. Lina blev lite sugen på de också. Fast hon gör de nog inte förrens i augusti, jag funderar ju redan på maj/juni. Naman blev överlycklig när jag sa att jag fundera på de. O som de verkar så verkar han passa mig väldigt bra att träna med... Åh är riktigt peppad till de nu!!

Jo men du blir nog en bra pappa ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback