Bättre telefon tack!

Shit unbeliveble egentligen! Idag skulle jag då upp för att ringa, lugnt liksom för jag var vaken o ledig just då.. Telefontid 8.15-9.00, jag började ringa
8.15 För tidigt
8.16 Hamna hos växeln eftersom hela linjen var upptagen
8.17 Upptaget
8.42 Jag kom fram

Jaha o blev jag klokare? Nope egentligen inte! Hon sa att det kunde vara gallan eller munblåsan. O att jag kunde komma o ta lever- o gallprover någon eftermiddag. Sedan skulle hon skicka remiss för ultraljud av lever o galla. Men här kom problemet, eftersom de gått ett par dagar så är de inte säkert att de syns nåt på testerna. O sen är de inte säkert att jag får komma på nåt ultraljud eftersom det är lång väntetid o sedan skickar de tillbaka vissa remisser för att de anser att de inte är tillräckligt sjuka. O jag anses kanske inte som tillräckligt sjuk eftersom jag bara får anfall med ett par månaders mellanrum.. Så vad ska man göra? Ska jag göra som alla säger att jag ska ringa ambulans när nästa anfall kommer? Känns fel för jag tycker att akut o ambulans ska utnyttjas av folk som verkligen behöver de... Men får man hjälp annars?

Nån som vill följa med o ta tester i eftermiddag? Är väl lika bra att få dem gjorda...

Jahapps de var min morgon de.. Nej nu måste jag fixa mig iordning o dra ut till Campus, vi ska sitta i gruppen o diskutera orgasmproblem. Får se hur många som dyker upp, tycker de var lite dåligt med närvaro från gruppens sida senaste tiden...

Förresten, jag blir knäpp på vädret. När jag vakna första gången strax efter 7 så stråla verkligen solen redan då, o de gör den fortfarande.. Är de varmt nu? O vår? Eller ska de börja regna om nån timme när jag kommit iväg?

Förstår inte... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback