@? at?

Jupps, hemkommen från en superduper kväll! Avslappnad o bara snacka o äta mums. Idag blev de lasagne, sallad, massa frukt o grönsaker med dipp :P O så lite vin på de...

Tog de ganska lugnt ändå eftersom jag fortfarande är rädd för att äta nåt olämpligt som kan få kroppen o reagera. Är så varje gång efter ett anfall, men samtidigt så vet jag att jag inte kan påverka de så varför ens tänka på de? Är ju inte ens säkert att de har nåt med maten o göra.. Aja hoppas på svar!

Kvällen bestpd av mycket snack. Om allt möjligt. Sen spela vi en omgång av Värsta språket. *suck* jag o försöka få folk o inse vad jag är för yrke eller dialekt är ju bara o glömma! :D Men jag kom två iaf, så jag är stolt :P Nu har jag en fråga till er mitt herrskap. Är AT (@) ett godkänt ord? Finns det med i en ordlista? Eller har det inte hunnit komma in där?

Just nu ligger Eddie o psykar mig, han ligger uppe på byrån o ser ut som han ska sova. Men istället ligger han o bara kollar på mig.. Min sötnos!

Usch imorrn ska de pluggas, hade jag velat hade jag gärna fått jobba. Men nej jag sa nej, så bra så bra.. Måste få ihop nåt att visa på måndag. Behöver inte vara klar men vill visa att jag kommit nånstans:)

Vadå har du saknat mig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback