Ajaj, blås gärna!

Vilken boring dag egentligen... Var ju knappt nåt att göra = tiden gick hur långsamt som helst. Intressant när jag kom ut i kassan o kläckte till Jimmy hur tråkigt jag hade, då stod de två killar o handla o tyckte att jag kunde prata med dom för dom var roliga.. Hm, jag måste sett ut som ett fån när jag kolla på dom haha. Fick höra av två olika personer att jag var söt/gullig idag (oberoende av varandra). Synd bara att kommentaren kom från två kvinnor i typ 35 års åldern. *suck*

Fick antagnngsbesked för sommarkurser dag, iaf de som går här i Lkpg. Ska ju läsa en kurs i Genus o ekonomi hade jag tänkt, blir kursare med Anne. Riktigt skoj, vi har ju inte pluggat ihop sedan vi tog studenten. (eller nu ljög jag, vi läste ju faktiskt eftermiddagskursen ihop nere i la France) Men som jag sa till henne, hon får förklara eknomin så förklarar jag genus... Ganska skönt för man läser två veckor i början av sommaren o tre veckor på slutet. Den andra kursen är i webbpublicering. Är lite tveksam till om jag vill läsa den, ska se om jag kommer in på nån av de på MIttuniversitetet. Verkar bättre. Nån datakunning (hm hm, inga namn ;) ) Kanske kan hjälpa mig förklara vad de går ut på...

Fick namnsdagspresent av min mormor idag, o en liten peng. Tack så mycket mormor, du räddade min sista vecka där. Får inte glömma o vara snällt barnbarn imorrn o ringa o tacka. Alltid lika intressant o ringa mormor :D Please påminn imorrn att jag ska göra de!

Jaha, ska de bli Färjestad som vinner.. Just nu så pekar väldigt mycket på de.. Inte vad jag ville ju! Gah kommer jag få höra från Jimmy nu, busunge!

Nästa vecka ska jag ha middagsdejt med levande ljus :P Naman o jag som ska ha de, kolla på film, äta mysig middag o sedan gå på bio.. En trevlig pojk Naman, den hm person som får honom på kroken ska vara lycklig :) ( oh nooo, jag vill inte ha honom.. tänk inte ens tanken...)

Mitt finger gör ont, klämde det idag :( Usch usch *blååååsa*

Hm, vis? Du? Neeeeee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback