Agda 85!

Hej mina vänner!

Söndagsångest blandas med en harmoni. O jag tror faktiskt harmonin tar över...

Haft en trevlig dag, var hemma hos mamsen o fick mat. Sen råkade både Eddie o jag somna, mamma undra varför vi kom på besök om vi ändå skulle sova. Hehe var visst lite sömning. Annars satt jag bara o kolla på hockeyn. Vet inte riktigt vilka jag vill ska vinna... Skulle va att Färjestad inte vann så man kunde mobba Jimmy lite :D

Är så trött o har fortfarande inte orkat plugga, uschjag mår helt okej så länge jag tar de lugnt. Men jag är väldigt trött hela tiden. O liksom ont o är öm.. Ont i handlederna o jag vet inte jag, shit känner mig fortfarande som gamla Agda 85 med rullator!

Kvällen har tillbringats framför tvn o med att skriva limerickar tillsammans med Bengan över msn. Vissa bättre än andra kan jag ju säga ;)

Oh jag är hungrig, fick väldigt mumsig mat hos mamma. Men det var väldigt många timmar sen ser jag nu... Skulle ju gått till McD med K2p o äta cheesisar, men hon banga :O Elaka typ då ;) Nerå, vi tar dom väl imorrn.. Är iofs inte så nyttigt... Kanske blir filmkväll imorrn *hoppas* för sen drar ju Sannis iväg jättelänge *saknar redan ju*

Imorrn är de dags för skola. O sen hade jag ju velat träna, men har ju sagt att jag inte ska göra de innan jag vart hos doktorn. Usch jobbigt! Men Kashal rädda mig lite, så vi ska ut o gå imorrn... :P De kan ni inte ta ifrån mig!!!!! 

Nu vill jag ha påsklov!

Hm, nej nu ljög du! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback