Snälla hyr film istället...

Idag har jag bara jobbat, har därför inte lägt märke till hur demonstrationerna sett ut i stan. Förutom mer maskerade människor o poliser på stan. Märkte dock på hemvägen den stora ansamlingen av polisbilar precis vid mitt hus. O läste sedan i tidningarna att de tydligen hållt på precis runt mitt område, kanske va bra att jag inte sluta halv 4 som var meningen utan 4 istället, för annars hade jag nog hamnat mitt i folkmassorna.

I någon tidning stod det tydligen att polisen rådde folk i centrala delar att stanna inomhus, men nej det skulle jag inte gjort! Ingen stoppar mig från att röra mig fritt. Hm dom måste ha spärrat av nånstans för det är väldigt massa bilar som vänder uppe hos mig, ser lite ut som vid deklarationstillfällena :)
Aja nog om dessa, tycker inte att man ska uppmärksamma det mera!

Dock måste jag påpeka det intressanta fenomenet med vanligt folk som står o kollar som om de vore en cirkus eller karneval. Kommer ihåg för ett par år sen när de var rån i centrum, missminner jag mig inte så avlossades tom med skott... Då stod folk runt omkring o kollade vad som pågick, givetvis hade polisen spärrat av men folk stod precis vid avspärrningarna o kollade! Hyr en film!!!!

Ne nu ska jag fixa mig iordning o dra till Anne o Johan... Fest ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback