Rullar fram...

Idag vakna jag med mera energi, iofs så var jag trött efter att Eddie härjat lite inatt. Gah han lekte där han inte fick vara o det visste han, då blev man lite trött honom. Till slut somna jag :)

Träffa Anne o Johan en stund på dagen, skulle kolla lite kläder inför Halloween! Böjar se fram emot de nåt enormt! Anne kommer bli skitsnygg ju när man hör om hennes planer! Bara måste se till att det tas en massa bilder den kvällen! Söta Sannis ska ju tom stajla mitt hår, älskar pyssel med mitt hår :P

Sanna ligger med slang på sjukan just nu, är med i nåt experiment! Hoppas hon mår bra o inte är för uttråkad. Hade tänkt vandra upp o hälsa på henne, men dagen försvann... Kramis på dig iaf!

Traska iväg till jobbet lite sen, dock kontorarbete idag bara. Gillar att organisera har jag märkt, hm vill jag kanske jobba med det? Mm jag tror det, kanske projektledare? Eller vad gör en sån? Hm jag o arbete har inte mycket erfarenhet, har endast haft två jobb i hela mitt liv. O inte har det vart några avancerade jobb. Kommer jag klara mig ute i arbetslivet?

Första jobbet jag hade var i Finland efter studenten. O det var ju ett låtsasjobb nästan, eller alltså jag jobba ju men vihade det ju ganska slappt! Eftersom de tog in ungdomar just för att de skulle ha nån sysselsättning på sommaren. Vad gjorde jag då innan? Reste mycket, språkresa bland annat... Är glad att jag fått uppleva en del i mitt liv! Men jobberfarenhet, det har jag inte mycket...

Efter jobbet följde jag med Lina E o handla mat, jaaaa lite kidnappad iaf ;) Oj va mkt mat jag har i min kyl nu.. Dock är jag väldigt mätt nu.. Sjöng på Fronda på vägen hem "Bara rullar fram..." Lina är härlig, känns som jag aldrig har tid för henne. Inte alls meningen Lina har alltid urskoj när vi ses, har bara vart lite förvirrad sista tiden...

Sitter nu med min kvälloboy.. Hur kommer denna natt bli? Bra? Dålig? Rolig? Ledsam? Ja den som lever får se... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback