Min filt... min vän...

Ojojoj, idag blev inget gjort! O ingen kom o kidnappa mig *snyft*

Har legat under min filt hela dagen... råka tom somna under dagen. Visst kan dagar som dessa vara sköna, gäller o passa på när man inte har några planer, men ibland kan jag känna mig att jag bara slösar bort mitt liv! Ibland kan jag nästan längta 20 år framåt, då man troligtvis sitter där med man, hus o barn. När man har ett inrutat liv, man har en stabil ram runtomkring sig som man bara kan följa. Inte bara lalla runt som det kan kännas att jag gör ibland...
Dock skulle jag väl sakna min nuvarnade liv då, så man ska väl inte klaga o vilja ha nåt man inte har. Men så är man väl hela tiden, vill ha det man inte har.
Frågan är vad jag vill ha nu? Tänker att jag vill vissa saker, men är det bara önsketankar eller?

Vinst idag för LHC, härligt... Hehe kommer kanske få stryk för detta inlägg, finns ju vissa som håller på Brynäs ;) Aja man kan ju inte va eniga i allt, hockey o vissa tv-program är ju lugnt att man inte är eninga om ;)

Imorrn ska jag ta tag i mitt liv, ja imorgon... Hur ofta säger man inte de det? Eller meningen, jo jag ska... Jag ska bara! Kommer jämt från mig känns det som :) Men är det inte lite så man ska ha det nu? Att föröska att leva lite o inte ha så många måsten? Får man ju säkert i det framtida livet.

Oj, detta inlägg gick nästan emot varandra... jag börjar med att längta till om 20 år o avslutar med att man ska leva idag o njuta av de... hm..Hur ska jag tolka de?

Help me ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback