Linda är ingen lugglinda...

Oj idag var jag trött när jag vakna... Kanske för att jag väcktes av Eddie som tydligen tyckte att jag var tråkig som ville sova. Hm men jag var ju trött ju! Aja, jag gick upp en timme tidigare än vad klockan stod på vet iofs inte om jag fick nåt vettigt gjort...

Va o jobbade idag igen, känns som jag jobbat ganska mycket senaste tiden. Men det är väl alltid trevligt inför julen. Men tror inte att ni ska få en massa bilar i julklapp iaf mina vänner :P

Julen ja, hm närmar sig med stormsteg. Men jag vill inte tänka på julen innan det är december, gillar inte alls att det börjar komma julpynt o annat krafs redan nu.. Men men så är det väl när allt går ut på att man ska köpa, köpa o åter köpa...

Tog äntligen tag i örat på mig själv o gick till banken, är inget skoj man sitter ju bara o väntar o väntar. Denna gång tog det väl 45 minuter innan det var min tur. Aja nu är det gjort iaf!

Hade klipptid idag också, mina luggbekymmer försvann snabbt när frisören inte alls tycker att jag ska ha lugg :) Blev dock jättenöjd, klippte ur håret en massa massa så nu känner jag mig tunnhårig. Men jaa allihopa som börjar skrika om att jag fortfarande har mer hår än er jag vet! Är ju bara en vanesak, jag e ju van vid mitt jättehår ju :P Nu är jag ju bara sugen på färgen, men den kommer på onsdag :)

Åh blev bjuden på drinkparty imorrn, trevlig trevligt. Mums med drinkar o sen roligt folk hemma hos Anne o Johan.

När jag kom hem så kom jag fram t att jag måste ladda min mobil, den har låtit nu ett tag om att batteriet är tomt. Hehe bara att jag upptäcker att Eddie bitit av sladden till laddaren. Hm inte jättebra. Får låna en av mamma eller nåt, hon har ju ett par. Tror iofs att jag har kvar en där också. Men batteriet kommer nog ta slut innan jag hinner ladda det igen. Så om jag brukar va dålig på att svara i mobilen annars kommer jag va sämst närmaste dygnet ;)

Ikväll ska jag mumsa godis, var inte igår!! Kolla film o bara softa lite är hur seg som helst i huvet... Hm nu blev jag hungrig också. Fast mer på en macka, får nog bli det..

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback