Kanske gjort alla en tjänst eller?

Även idag väcktes jag av den sambla telefonen, dock var det inte en lika ljuvlig stämma som Annes denna morgon, utan nån jädra surkärring! Eftersom jag fortfarande inte riktigt vaknat till liv så svara jag väl va på hälften av de hon sa, det tog hon som om jag va dum i huvet o börja prata med mig som om jag va 5 år.... Då la jag på! Men dagen va ju redan förstörd o det va bara att inse att min nattsömn denna natt var för alltid borta...

Jaa när man ändå va vaken kunde man ju lika gärna starta dagen o inte komma försent till jobbet, men nejdå kom 3 minuter försent iaf. Sorry Jimmy!
Va dock en trevlig dag på jobbet, gick snabbt o då är det trevligt! Bloggtrenden kanske sprider sig på jobbet, vi kanske slutar snacka där för alla har redan läst om varandras liv.. Nej då, blir det så då skiter jag i den nya trenden säger jag bara! :)

Måste säga att jag fick bra respons på min nya blogg, folk verkar tycka jag har ett intressant liv. Konstigt, jag tycker de är ganska normalt!

Snacka med Sanna när jag kom hem, nu har vi beställt våra skor (nej nej nej, alla killar... Tjejer är inte beroende av skor!! Jag lovar) Men ett par myspysigare skor får man nog leta efter, vi kommer rocka stenhårt i dem sen Sanna :P

Ska iväg snart, hem till Anne o Johan på mat. Mums, alltid god mat där.. ni är så snälla :) Blir hungrig bara av att tänka på de. Hm kanske borde åka dit redan nu :P Bio sen ikväll, får se om jag då äntligen får se Tjenare Kungen verkar ju inte som det är meningen att jag ska se den!

Eddie verkar vilja säga nåt till er alla också, för han springer runt mig o stampar med frambenen som om han skulle skriva på tangentbordet :)  Han börjar bli stora pojken nu...

Ne kanske skulle ta en dusch innan jag ska iväg, så man luktar lite gott :P (Nu är det meningen att ni ska kommentera detta inlägg med: Men Linda du luktar ju alltid gott ;))

Haha so long alla schnyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback