Japp då har man blitt nörd då, tack Alex!

Okej alla ni som kommer va intresserade av att följa mitt liv får väl ge Alex en klapp på axeln för att hon fick mig att starta detta... Kanske kan va trevligt, eller va tror ni ;) Har jag nåt intressent liv??!

Hm, man kanske ska börja det hela med ett Hej, Halloj, Tjingeling eller nån annan sån där hurtig hälsning.. Äh jag skiter i det!

Hur har mitt liv sett ut idag då? Började som vanligt med att jag väcktes på morgonen av telefonen. Grattis Anne var du som vann tävling idag om vem som kan väcka Linda! Dock vann du på målsnöret för 2 minuter senare ringde Naman. Han hade iofs en skoj nyhet, körkortet fixat så ett hipp hurra för dig lillpojken! När jag då snackade med honom så ringde Hanna... Jaja är man populär så är man :P

Sen gick jag ner till jobbet då o pyssla lite på kontoret, va skitslappt :) Skönt det nån gång! Efter det blev det en välbehövlig lunch med Hanna. Du är en perfekt lunchis!

Även hunnit med o träffa Mamsen en sväng idag, oj inte dåligt va man hunnit med egentligen!

Så äntligen på kvällen kom träningen. Va med Alex idag, lite push! Haha Alex du är för skön, aldrig vart med om en större tidoptimist än dig.... Kommer ha träningsvärk, det känner jag redan nu!

Japp då har man tagit oskulden på denna sak då! Kändes väldigt bra faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer vara riktigt intresserad av denna sida..det vet jag redan nu...Det är nog för att jag tycker du har ett himla intressant liv...En fråga..Vem är Alex...Ny bekant...lite dålig på alla namn...Men han Alex verkar bra, håll fast vid den vännen!
Vi ses, träna helgen? Kram!

2005-10-20 @ 22:27:20
Postat av: Alex här

haha. blogg är trendigt de är liksom bara att digga läget! jag kommer ha en otrolig träningsvärk i mina ben imorrn!!! men de är de värt! kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback