Jag har nu tagit steget...

Gick o la mig sent inatt... Senare än vanligt faktiskt... Men den upplevelsen jag hade inatt var utöver de vanliga, shit säger jag bara :)
Somna som en stock sen, trodde jag skulle vara väldigt trött när klockan ringde på morgonen. Skulle gå upp tidigare än vanligt för jag skulle hoppa in för Susanne på jobbet lite... Dock vakna jag en halvtimme före klockan ringde o va pigg som en mört. Hm kommer väl känna av det snart kan jag tänka mig!

Tillbringade då sedan dagen på jobbet, va väl skoj... Jobbet är ju aldrig skoj men man har oftast skoj med folket. Ska bli skoj nästa vecka, Naman o jag ska på kurs i gbg. Jag ska iofs bara vara där mån-tis o Naman hela veckan. Intressant det där med hur man ska bo, för mig är det en självklarhet att han o jag ska dela rum. Vi har ju olika sänger o allt! Jag menar killkompisar kan ju sova över hemma hos mig på soffan eller luftisen så varför inte dela hotellrum? Vissa verkar tycka de är skumt, men men.. Är ju skoj ju kan man ju ligga o snacka skit om andra kursdeltagare på natten ;) Ska bli skoj att åka till gbg, var ett tag sen jag var där. Jag gillar staden, dock kommer vi nog inte ha så mkt fritid men skoj o komma iväg lite.

Känner att nåt måste hända i mitt liv, står o stampar lite i samma fotspår just nu... Börjar tyvärr bli lite skoltrött, inte bra :( Tycker ju fortfarande det är intressant ju, men motivationen tryter lite.

Ahh på lördag ska vi på fest hos Johan o Anne, skriver Johan först denna gång eftersom det är han som fyllt år o festen är i hans ära! Ska bli trevligt, sådär lagom soft o skoj!! Träffa lite folk man inte träffar så ofta o det är alltid trevligt, Johanna & Erik o Carro & Fritte (grattis än en gång till blivande bebisen, glad för er skull för jag vet att ni ser fram emot det något enormt. Hm april var det va?). I vilket fall ska det bli trevligt att träffa er o alla andra som också kommer!

Nyss hemkommen från träningen, gick riktigt segt idag... Känner att min handled inte är 100 än, men nu har jag inte ont som jag hade förut. Skyddet hjälper... Ska nog ta mig en dusch nu o äta lite, CSI ikväll!
Är ledig imorrn, ska plugga lite o så...

Börjar bli trött, börjar känna nu att jag inte sovit mer än 5 timmar de senaste nätterna... Kanske borde joina Eddie som ligger o tar sig en tupplur. Jag har iofs svårt för att sova på dagarna, sällan jag gör de. Inte som Hanna, o jag saknar min Hanna... Känns som evigheter sen vi sågs ju! Hon har tenta denna vecka så hon sitter o pluggar till den, du är duktig du Hanna. Så saknar jag Alfons o Dampis lite, Hannas katt o marsvin! Får nog åka hem till Hanna snart o busa lite :P


Mina vänner är så mysiga, gillar er skarpt! Glöm aldrig att jag finns här för er.. visst kan jag va kinkig om att ni inte behöver ringa o väcka mig.. men egentligen gör det inte så mycket!

Förresten steget jag tagit... Jag har börjat använda min vinterjacka!

Make love ♥                                                                                                                                    
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback