Grrrr på ComHem!!!

Kom hem igår glad som bara den, med en tanke i huvet jag måste ju uppdatera min fina blogg så ni, mina fans ;), kan få ett underbart tips om en grym film!
Vad möts jag av då, joo internet ligger nere. Hade det vart enda gången hade jag inte brytt migmen nu har det hänt för många gånger... Ska skälla lite på dem!! Man måste väl räkna med att ha internet o inte tvärtom. Frågan är om man ska ta sin ilska som om man är internetberoende? Hm, jag tror att en del skulle svara ett bestämt JA på den:P

Jaja nu ska jag inte vara arg länge, är ju lördag o det ska bli en härlig Lördag! Ska träffa Mamsen snart, hon ska köpa en jacka till mig. Hur snällt som helst o sen lite lunch. Jag kan verkligen hålla med Alex om det som hon skrev i sin blogg inatt, mammor blir mycket roligare att träffa efter man flyttat hemifrån. Jag träffar endå min mamma ganska ofta o vi snackar i telefon nästan varje dag, okej att det inte är världens längsta samtal men ändå :)

Intressant det där om hur helger utformar sig, man börjar när helgen närmar sig få lite ångest för att den kommer bli lång o trist! Men nope den blir sällan de, för det är alltid nån som ringer o vill hitta på nåt.... Man blir bjuden på en fest eller välkommen på en myspys kväll! Jag har underbara vänner, pöösas med alla!

Jamen oj, jag kankse ska berätta om min trevliga fredagskväll då. Va ju hemma hos Anne o Johan. Min kära Anne, min Mooomin! Jag saknar dig som sambo. Va urkul vi hade i vårt kollektiv, saknar den tiden i mitt liv, kommer alltid tänka på Moomindalen o le nåt så fruktansvärt! Men iaf igår... Fick mumsig mat som jag redan förutspått, sen satt vi o glodde på tv lite (är så skönt när man bara kan hänga hos nån o inte behöva göra nåt!), läste lite i Slitz intressanta saker man lär sig ;) O kladdet på sidan 5 sa Johan att man inte skulle tänka på ;) Bio på agendan sen, Tjenare Kungen. Äntligen fick jag se den o jag älskade den! En film som kommer finnas  i min samling sen kan jag ju säga! Efter den skulle jag åka runt på lite lkpg sightseeing med Naman, ojojoj första ggn jag åkte med honom. MEn bara lugn bara lugn, vi överlevde alla! Vi åkte ut till MAX, mums ju! Vår konversation där gick ut på varför MAX hette MAX, rakade katter o halstabletter :P

Nejni, nu ska jag duscha o få på mig lite utekläder sen ska jag trängas med alla människor på stan, hm hoppas de flesta är hemma nu när det regnar litegrann! Ska iofs prova jacka kan man göra ute i butiken, hatar att kö till provhytterna!!!

So long my friends♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback