Grattis Johan!

Idag fyller då Johan 23, välkommen upp i denna trevliga ålder! Jag sjunger på lördag :P

Det där med ålder är intressant tycker jag, när börjar man bli gammal? När jag var liten o gick på lågstadiet så tyckte jag ju att killarna o tjejerna på högstadiet var gamla. Men de är ju småfolk för mig nu... Så jag brukar tänka så ibland när jag träffar barn, de tycker verkligen jag är gammal. Finns en historia från jobbet jag tycker är intressant. Var Susanne som stod i kassan när en liten kille o hans mormor eller dylikt kommer in. När de beställt säger mormodern, "Ge pengarna till tanten". Pojken svarar då helt frågande, "jag ser ingen tant jag ser bara en tjej!" Håller med pojken, Susanne är ingen tant!

När man kollar ut genom fönstret en morgon som denna o ser att det är grått o regning vad ska man tänka då? Ska man bli deprimerad? Ne jag blev inte de, jag gillar hösten. Okej även jag kan väl erkänna att det inte jämt är lika skoj när det regnar, helst inte om man cyklar o man får allt regn i ögonen! Men för det mesta så vill jag bara ta på mig en mysig halsduk o vantar på hösten o gå ut på en promenad! En mysig årstid, sen kan man gå in o dricka lite varm choklad :) Eller mysa under filt...

Dagar som denna jag skulle vilja att nån kom o kidnappa mig lite, hm okej ta det rätt.. Nån jag känner kommer o föreslår nåt skoj o drar iväg mig på de. kan faktiskt tom bara vara att åka till Maxi o handla! Åka bil, jag älskar verkligen att åka bil. Är så exotiskt! Har väl mycket med att jag inte åkt speciellt mycket bil i mina dar, mamma hade bil tills jag var sju bara. Så efter det är det tåg, buss, flyg o cykel som gällt. Så bil kommer alltid vara exotiskt! :P
But please somebody come and take me away... NOW! ;)

Kommentarer
Postat av: Kidnapparen Sanna

Heeej. Jag ska åka bil till willys å handla idag! Kan kolla om det finns en plats över =) *kidnappa*

2005-10-25 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback