Gäspar av tanken...

Om mindre än 6 timmar sitter jag på ett tåg.. hm bara tanken får mig att gäspa. Skulle man sova nu? Nej kan inte de är inte trött än, o sen har jag inte packat! Iofs hur mycket behöver man ha med sig? En natt, gör man inte av med så mycket. Nätter, är så härligt...

Satt o kolla på lägenheter förut. Okej missförstå mig inte nu, jag älskar min lägenhet. Är hur bra som helst, fin ligger bra o så vidare. Jag är bara sugen på att bo större, kunna gå från rum till rum. Iofs är det ganska skönt att ha allt på samma ställe, kan sitta o käka o kolla på tvn samtidigt eller ja allt egentligen.
Men tänk er en trea, ha ett rum för datorn, böcker, tv-spel etc. Få undan allt sånt på nåt sätt, sen ha ett sovrum! Inga bokhyllor etc utan bara sängen :P
O sen ett sällskaprum med mysiga soffor, som man kan hänga ganska många.... Ett kök med et stort bord där man kan sitta o käka... Åh ja va härligt!
Men som sagt, jag gillar min lägenhet nu så jag klarar mig.

Ska bli skoj att åka imorrn, Naman o jag göra Göteborg... hehe eller frågan om vi hinner röja så mkt. Är ju där o vänder typ bara... Hemma igen på tisdag, dunno miss me toooo much!

Va jag gillar folk i min närhet, diggar er stenhårt! Jag tänker faktiskt på just dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback