Är det en söndag i mängden?

Vaknade idag utav telefonen som vanligt, mamma denna gång. Iofs visste hon inte att jag jobbat natt så jag får väl inte slå henne då. Min hemtelefon verkar lagt in nåt filter mot min mamma, för hon kan inte ringa hem till mig knappt nån gång utan att få antingen piiiiip eller upptaget. Kanske skulle vara praktiskt om det inte vore så att man hade mobil som hon då ringer till :)
Uppe skapligt då och bestämde mig för att jag skulle tillbringa en tid i soffan med repriser på tv, men till min stora besvikelse gick ju min plan i stöpet helt! TV visar inte något av intresse, vad har hänt med den heliga TV-söndagen? Borde ju vara lag på att man ska kunna slappa framför TVn på söndagar!

Just nu ligger Eddie o spinner så sött här brevid mig, stunder som dessa man gillar honom :P Nedå, han e allt en trevlig krabat som förgyller mina dagar!  Intressant det där med djur, de har sitt liv men gillar en så mycket. Bra att Eddie är en social liten filur, vore jobbigt om man skulle va rädd varje gång nån va här, är ju folk här en del känns det som! Eddie gillar bus så alla som kommer o busar med honom är han lite kär i!

Igår så var jag då på stan,o ja jag hitta en jacka. Inte som nån sa "Säger en tjej att hon ska kolla efter en jacka, då köper hon en..". Var faktiskt inte det lättaste. Fast min mamma va lite skön när hon efter vi vart inne på Carlings säger "Åhh jag gillar unga män... o helst de som har lite humor" jag bara skratta åt henne, sådär kan hon ju inte säga. Hon är ju gammal ju... Jag som ska kläcka saker om unga män!

Sen va mamma o jag o käka på The Bishops Arms, oj jag rulla ut därifrån kan jag ju säga! Jezzess va mat man fick, kan verkligen rekomendera de stället! Gillar man öl så måste det ju vara favvostället nummer ett, men jag får väl gå dit o äta jag ;)

På kvällen kom mysiga Sannis hit! Soft att bara sitta o snacka o halvkolla på Ringarnas herre, intressant översättning de hade på Lord of the rings.. men men :) Vi satt o käka godis tills vår sockernivå låg högre än Gud! Isch vi mådde nästan illa :)

Sen traskade vi  iväg till jobbet för att möta ett gäng fyllesvin haha, nerå alla va skapligt trevliga! Bara vissa som va lite tröga! Hur ska jag veta vad en hel milkshake är? Aja, ni var ganska snälla inatt iaf ;) Kom väl hem 20 över 5 inatt, somna relativt snabbt faktiskt!

Var riktigt tröttis när jag vakna, men jag gick upp innan 12. Ville verkligen inte vända mitt dygn... Sånt e jobbigt! Räcker att vänt det som jag redan gjort!

Nej nu gott folk, jag tror min soffa kallar iaf.. Ska kolla upp om TVn blivit normal än o börjat sända nåt halvsevärt iaf ;) Åh nu blev jag träningssugen, Alex kanske ett litet Monterey steg ikväll ;)
Ne visst, du jobbar du :( Aja jag får väl svänga de lurviga själv istället!

Yo friends ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback