Åhh lilla jag ska bli fin fin!

Idag har vart en låååång dag, har hunnit med mycket mycket! Gick upp en timme tidigare än vanligt för att plugga (!), japp alla som tvivla Linda kan :P
Träffa Lina sen, va o beställde klipptid o då fick jag en kul nyhet. Jag ska vara färgmodell nästa vecka, ska bli SÅ kul! Älskar att bli pysslad med o ska bli så spännande o se vad man får för färg. Jag är inte feg utan går med på det mesta... Hm ljus, mörk, många f'ärger, en färg frågorna är många :) Lina E ska ju också dit så vi kommer va kanonsnygga (förhoppningsvis iaf) på kvällen, man kanske skulle dra en runda o visa upp sig ;)

Sitter o funderar på om jag ska klippa lugg... Tror ni jag kan va fin i det? Hade ju de under hela min uppväxt så speciellt skumt är det inte. Aja den som lever får se!

Sen åkte jag till Campus för att lämna bok, hm sorry Hanna att jag vart lite glömsk. Men det ordna sig ju til slut. Sen var det tillbaka till stan för att jobba lite. Höll på o garva ihjäl mig när jag såg mössorna som kassapersonalen ska ha på sig nästa helg på Halloween. Alla måste verkligen komma in bara för att få sig ett gott skratt, när man såg en fick jag kalinka på hjärnan! Jobbar ju inte så att tro att ni kan komma in o skratta på min bekostanad är helt fel :P Ska ju fixa fest ju!! Inte tid med jobb då

Efter jobbet kom Hanna, vi skulle yra lite på stan o leta present, vad det blev det är en hemlis! Dock drog Alex med oss på en liten fika/lunch innan. Blåbärspaj, mums säger jag bara! Smulpaj är underskattat...

Nu är jag då hemma, seg jag blev när man satte sig på soffan. Men ingen vila ingen ro.. ska iväg till Sanna sen o dricka lite vin! Lina P, Sanna o jag som träffas då o då o dricker lite rött. Är gott o alltid så trevligt att snacka lite... Hm har nog inte vart i Sannas nya lägenhet, i vasastan. Ligger iofs i samma hus som innan tror jag. Ah ska bli trevligt iaf!

Hihi kan va skoj o jobba ibland, eller vad säger du Alex. Honhan var för intressant ;)

Hm ska nog äta nåt innan jag börjar dricka vin, kan bli lite farligt annars ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

hon/han var förfärligt skrämmande! tack o gnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback