Vi är så underbara... hoppas ni vet de!

Eddie måste ha nåt ondskefullt i sig.. Eller så är han bara riktigt smart. För tror ni inte att varje gång jag gått o lagt mig senare än vad jag borde, då väcker han mig på morgonen. De mornar när jag tänkt gå upp skapligt, då skiter han fullständigt i mig o leker för sig själlv för glatta livet..
Haha min sötnos!

Vaknade idag med ett mål för dagen, se till att få nåt gjort! Idag ska dagen inte försvinna som den gjorde igår. Gaah ska plugga o va duktig, ska moppa golven också! Haha Linda kan bara hon vill..

Men jag kunde verkligen inte börja där vid 8 när jag vakna, så jag tänkte jag skulle softa framför tvn lite... Hm nu vet jag varför jag inte kollar på tv den tiden. Enda som kom var tv-shop! Hm ne jag vill inte köpa nån bräda hit eller nåt verktyg där... Så jag satte på en film istället.

Idag ska jag äta pannkakor, have big plans for the day! Eller så ska jag göra potatisgratäng... Funderar lite på att ta en promenad också istället för att träna.. Verkar bli okej väder om man då inte räknar med för ett tag sen när himlen öppnade sig o isbitar föll ner :)

Imorrn ska bli skoj! Sanna o jag har bestämt oss för att rocka järnet. Alla ska få upptäcka hur underbara vi är :P Synd att vi båda ska ha skola innan...

Kan man lita på vad folk säger? O om de ljuger, vad är då skälet till det? Tror de inte jag pallar att höra sanningen? Hörrni, känner man för en människa så kan man ta mkt.. så länge personen bryr sig!

Ljug o kyss mig hårt en sista gång♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback