Världen log mot mig idag...

Ska väl först börja med att berätta vilken tid jag sedan gick in på banken idag, kl 14.56 inte en minut för tidigt :) Gick iofs snabbt därinne så jag mötte världen igen o bestämde mig för att strosa runt lite. Är så härligt med höst, musik i öronen o händerna i fickorna. Jag njöt! Folk verkade glada, kanske var det fredagsstämmningen som gjorde att folk så lite lyckligare ut. Blev iofs mkt konfunderad när en kille cyklar emot mig när jag går på trottoaren, han vinkar o ler som vi setts förut. Ingenstans i min hjärna kunde jag komma på vem han var, men jag log så snällt tillbaka :)
Överhuvudtaget log jag väldigt mkt under min promenad, fick en del leenden tillbaka också... Livet var härligt!

Kom hem o städade sedan, fick faktiskt beröm för det sedan på kvällen.. Hm vet iofs inte om jag höll med, men man tackar så mycket!

Var Hanna o Mia som kom först o vi gick ner till min ICA-butik, sedan kom då frågan vad skulle vi äta? Hanna orka inte laga nåt avancerat, hon tyckte tom köttfärssås lät avancerat.. Efter mycket om o men så lyckades vi enas om broccolipaj o passionsläsk. O det vart mycket lyckat, mums va gott de var :P
Sedan kom vi ju på att vi inte hade nåt mumsigt till TVn, men då kom Anne som en räddande ängel med en godispåse.

Så tillbringa vi resten av kvällen framför TVn då, först Idol... Hm ne rätt person åkte inte ut :)
Sen kolla vi på Pirates of the Carabien, sket i sista halvtimmen dock eftersom alla höll på o somna.

Bah, borde sova! Ska jobba långpass imorrn, suck var länge sen... Börjar om 9 timmar, kanske borde gå o lägga mig... Mmm jag ska, snart.. jag ska bara :P

Åh mina härliga vänner, fasiken en riktigt skoj kväll... Många garv o en hel del Eddie attacker, han kommer sova gott i natt!

Jag tror fortfarande på de..♥


Kommentarer
Postat av: Stargazer

Passionsläsk är väl ändå ganska äckligt? :)

2005-11-12 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback