Undvek nakenchock :)

Ojsan, vart nog mer dricka igår än vad jag tänkt... Så går det när man dricker upp en hel vinflaska själv... Men jag tycker inte jag skrev så mycket konstigt igår nattens inlägg :) Eller?

Hade tänkt o läsa en stund igår, så jag la mig i sängen.. Haha somna efter 2 minuter typ. Vakna till på morgonen av att Eddie lagt sig o sova på mig, haha det va nåt nytt men han tyckte väl de va bekvämt eller nåt. Fast sen gick han o la sig i soffan istället. Mobilen ringde, Naman. Han hade glömt frys- o kylnyckeln och tänkte komma förbi o hämta min, tack för att jag slapp pallra mig ner till jobbet för o lämna den. Höll dock på att skita på mig när det ringde på dörren, hade somnat.  Men det var bara att vira täcket runt sig, vill ju inte att Naman ska få sig en nakenchock så tidigt på morgonen ;) o pallra sig till dörren. Eddie var sugen på äventyr för han springer som en pil o vill leka med Naman. Tyvärr hann han inte stanna...

Kollade ut sen, o vad fick jag se? Jo snöööööö :) Tyvärr inte så mycket, men liiiite iaf. Jag tror jag behöver mer snö för att känna lite julstämning. Satt precis o snacka jul med Anne dock. Vi bestämde att ha lite myspys den 23e. Ska ju va hemma i Lkpg iår, men åker väl inte hem till mamma förrän på julafton så då kan de ju va trevligt med lite julmys med min gamla Moomin.

Hahahaha vet ni precis vad som hände? Eddie älskar att leka med draperiet jag har ut till köket. O nyss så fastna han med ena tanden i det. Hahahaha han såg för rolig ut, kom loss väldigt snabbt... Nu ligger han på sin favvomatta o kollar på draperiet o begrundar sina synder kanske ;)

Jaa ni, vad ska man göra idag då? Jobba såklart hm.. Sen ska jag försöka få tag i en tvättstuga på kvällen. Weei låter inte de som den perfekta lördagskvällen? Tvättstuga :) Fast Sanna skulle nog komma förbi, skoj skoj! Hon börjar jobba sen kl 24 så då kanske man hinner ta en liten promenix innan o snacka skit om det motsatta könet :P

Intressant det där förresten med killkompisar. Igår då så var ju i stort sätt alla par. Var två andra singlar, jag o så Fredrik som inte hade Elin med sig. Men han o jag kom ju ihop så alla tolka det som om vi var ihop,  haha de vart jätteförvånade när vi sa att det var vi verkligen inte... Är så skumt det där, går man två styckna av olika kön så antar folk att man är ihop.

Förresten glömde ju tacka Eric på min bana igår, han satte tre strikar (hm ser det ut så i plural? eller strikes? aja...) på raken så alla på vår bana blev bjudna på shots :) Mums det va då!!

Ne nu väntar duschen på mig...

Blir du smickrad eller stressad?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback