Två snyggingar lämnade Ljunkan...

Igår måste jag varit väldigt trött, somnade ju då nämligen sittandes i soffan med datorn i knät skrivandes på ett mail... Kl var 1 typ, vaknade då 3 timmar senare typ o fatta inte vart jag var.. Insåg att sängen nog var betydligt skönare än sängen!

Sov sen väldigt gott inatt iaf! Borta bra men hemma bäst, min säng :P

Idag träffa jag Hanna en sväng på stan, skulle införskaffa lite saker inför lördagen! Gaaah ska bli skojskojskoj!!

Sen var det då dags få ordning på kalufsen, drömde en skum dröm inatt om att jag inte fick va me. Att de tog in folk från stan o alla fick vara utom jag, men så var det såklart inte! Jag fick allt va o tid tog de, satt på stolen mellan 14-19.. Aj rumpan gjorde ont! Kan fortfarande inte sitta för länge på en stol. Jag hade ingen aning om vad det till slut skulle bli, jag hörde dem prata om att det skulle bli coca cola färgat med mischmasch slingor lagda i ett crisscross... Hm tyckte jag men det blir nog bra. Det blev det, jag blev iofs klar sist. Kanske inte så konstigt med min kalufs men men..
Det vart iaf brunt me blonda slingor som är lagda som ett kryss på huvet!
Lina blev en riktigt snygging hon också, granit o lightgranit lagda i trianglar på sidorna. Hm rött me oranga slingor på sidorna! Hon vart en babe hon också.

Våra planer var att dra ut o visa upp våra fina hår, men vi va så trötta efter att ha suttit där så många timmar att köpa med oss pizza, chips o godis o åka hem till mig o glo på tv! Hehe lagom slappt :P

Onsdag idag, ligger lite efter känns som måndag typ men de e väl för att jag va borta första dagarna. Aja är ju bara bra för då är det snabbare helg. Ska jobba imorrn o på fredag, iofs på kontoret imorrn. Lova iofs Susanne att jag kanske skulle komma ner om det blev mkt folk! Men så imorrn måste jag upp till campus för att sitta med min grupp, gaaaah va tråkigt att  åka dit så sent! Vet iofs inte ens uppgiften, ingen som skickar den fast jag frågat alla. Får väl reda på den imorrn hoppas jag :)

Hur många "den rätte" finns det för varje person här i världen? Tror ni på "den rätte"? Hur vet man att det är "den rätte"?

Make love not war ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback