Tröttis...

Oj idag var jag trött! Inte bakis men trött.. Hade ju lovat mamma att hämta Eddie vid 12 så det var bara att kliva upp efter 5 timmar sömn. Hm då kan man fråga isg varför jag är vaken så sent, jaa ni.. Jag vet inte! Satt o snacka med Anne, jag är så snäll så som håller henne sällskap ;)

Dagen försvann, drack lite juice,åt en macka, kolla lite på tv o jo jag plugga lite... iofs inte nåt anstängande, är ju söndag! Kan ju inte vara trött när nya veckan börjar ;)

Ja en ny vecka ja, vad kan denna har att erbjuda? Hm kanske vinner en miljon? Kanske träffar drömprinsen o drar till Vegas o gifter mig?
Tvivlar på att nåt utav sakerna går igenom... Frågan är om jag vill det =)

Okej kanske ska utveckla min kväll igår, de jag skrev inatt var inte riktigt så genomtänkt hehe

Sanna kom då igår o stajla mig, jag kan själv säga att jag vart snygg! För det tyckte jag, tack Sanna :P Jag har hennes nummer om nån vill bli stajlad ;)

Sen åkte jag till Hanna då, dekorerade stället medan hon lockade håret. Hon vart one sexy girl! Ursnygg :P
Sen börja folk droppa in, ursnygga allihopa! Anne som enligt henne själv såg ut som en transa i Uggla peruk, Lina som djävul me cool svans, Fredrik som en vampyr o Richard som den fruktade Liemannen... O så resten av folket, va så kul att se att folk lagt ner lite energi på de..  :P

Sen drog vi då ut, gick t Platens då, var relativt skoj. Slår iofs inte förra lördan på BK, de va skoj! Sen va ju då Anna o jag inne på Gulan... Hehe vi funderade på att dra in på Plaza o lite andra ställen, men vi orka inte köa så vi gick tillbaka till Platens. Drog inte väldigt sent, men innan Anna o jag drog hem satt vi i omklädningsrummet på the BK Lounge o snacka. Haha om vad vet jag inte riktigt, inget vettig tror jag:P

Drog hem sen då o satt o snacka me Anne...

Hm sovmorgon imorrn, till 17.30, kan man fortfarande kalla de sovmorgon ?;) 

Ska väl hinna plugga lite imorrn också, va en duktig flicka :)

Pussas mkt mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback