The plan!

Oj nu tycker jag faktiskt lite synd om mig själv... Haha ni tycker väl iofs att jag klagat hela tiden senaste dagarna. Igår natt när jag kom hem så gjorde jag ju upp en plan, hur har det gått hittills?
Jo jag är ju uppe ganska tidigt, dock 45 minuter efter vad jag tänkt men det är ganska ba jobbat iaf. Eftersom jag gick o la mig betydligt senare än vad jag tänkt. Dock han jag med 95 % av disken inatt, så nu är det inte mycket kvar på den. Då är det ju lugnt tänker ni.. Ne eftersom jag kom på fler grejer jag måste hinna göra innan jobbet kl 12, måste till veterinären o köpa kattmat till Eddie, sen måste jag till banken o lägga in förskottet på min lön som jag tvinga till mig. Förskott my ass iofs, är ju de som klantat till sig o glömt massa timmar, är från oktober månad så det så!
Sitter o funderar på om jag ska till systemet, har iofs vin hemma men att dra i sig en hel vinare ikväll kan bli lite mycket :) Så jag köper mig nog några burkar istället! Så även de kom med på listan nu då.
Jaja jag är väl en Stålis eller nåt!

Hm här hade jag tänkt lägga in en bild på mig själv. En bild som är taget på jobbet i våras tror jag, men kom på att jag skiter i de. Ser ut som en mupp på bilden, o den ser inte så glamurös ut!

Men största skälet att jag tycker synd om mig är faktiskt min otroliga värk i nacken, gick inte över. O nu känner jag det i huvet också :( Jag har så sällan huvudvärk så när jag har det så tycker jag det är jätteplågsamt... Vet att man inte ska klaga när man hör folk som talar som sin migrän, jag lider verkligen med dem o känner mig lyckligt lottad. Men jag gillar det inte iaf.

Hm, har märkt att min blogg analyseras väldigt mycket... Kan ni inte berätta om era funderinga lite? Blir så nyfiken ju! Nu känner jag mig som lärarna i skolan, o deras utvärderingar stup i kvarten hehe. Men det känns lite som det är dags för en :)

Förresten kan jag tipsa om en bra sida:
www.hemmagjorda-sexleksaker.com .Fick tipset inatt o höll på o garva ihjäl mig åt vissa, tack för uppiggningen :) Sen att jag fick en liten utskällningen att jag inte låg o sov fast jag inte mådde bra får jag väl ta som att du bara bryr dig. O känner ni att de hemmagjorda grejerna inte var nåt för er, utan gillar sexleksaker med lite mer, hm va ska man säga, fart (?) i. Så kom hrmtill mig den 5e dec :)

Dags att ta tag i planen igen...

Analyserar du min blogg som alla andra? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback