Svenska hjärtan...

Idag tog jag sovmorgon... En äkta sån alltså! Dock väcktes jag av telefonen :) Söta Anne som ville diskutera världsproblem! Eller vi diskuterade iofs mest om skumma saker gravida kan få för sig o äta...

Ikväll kommer lite girls hit, Idol o middag?! Kan inte säga att jag brukar följa idol, men man har ju kolla på de iaf... En soft kväll, precis vad jag är upplagd för! Ska jobba hela helgen, så jag kommer nog va ganska trött om kvällarna.

Fick en underbar låt av Sannis nu på morgonen, Svenska hjärtan av Lasse Lindh. Shit fin! "...jag ger dig inte min morgon inte min da', du får nåt så mycket bättre du får hela jävla ja'... Svenska hjärtan tinar aldrig när de väl har frusit..Skitnsnack, ge mig kärlek o passion o hunger o magi  så smälter jag rakt av.."
Ahh en bra start på dagen!

O så kom posten, med preci sdet jag ville ha! Gaah nu kanske allt ska fixa sig :)

Idag är inte planerna många, kolla i almanackan o hela dagen var tom... Känns ganska ovanligt! Iofs så fanns ju kvällen uppbokad. Hehe klart att man fick ett annat skoj erbjudande om kvällsplaner när man redan var uppbokad, men men... Klagar inte på planerna jag redan har, lugn brudar vill träffa er :P

Ska till banken, älskar att sitta o vänta där :) Hm vad var det senast? 45 minuter? Haha, okej ska försöka att inte komma en kvart innan stängning en fredag denna dag. Hm iofs med min tidoptimism så sitter jag säkert där då :P

Dammsugaren väntar... Kommer nynna på Svenska hjärtan hela tiden :) "...De säger att de bästa är tagna men de ljuger de ljuger för vi finns  ju kvar. Och om de bara gav oss chansen..."

Jag är inte rädd att ta steget ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback